Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Creative Catering Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett vaniliabolt.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. Csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik meg.
Az általános szerződési feltételek elfogadása

A vásárlás során, aki a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni (továbbiakban: Vásárló), a rendelés véglegesítésekor fogadja el az ÁSZF-et. Az ÁSZF elfogadása esetén a Vásárló és az Üzemeltető között szerződés jön létre, az ÁSZF elfogadása nélkül nem lehet vásárolni. Az ÁSZF elfogadása nélkül a Vásárló nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldheti el megrendelését.

A vaniliangyker.hu webáruház nem köt szerződést kiskorú személyekkel. A megrendelő a vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A Webáruházunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel áll a Vásárlók rendelkezésére az alábbi elérhetőségek egyikén:
info@vanilianagyker.hu
+36 30 359 1438 (hétfőtől péntekig 09:00-17:00 óra között).

1. Az üzemeltető adatai
Cégnév: Creative Catering Kft.
Székhely: 2096 Üröm, Völgyliget sétány 99.
Levelezési cím: 2096 Üröm, Völgyliget sétány 99.
Bankszámlaszám: 11703044-20000789
Adószám: 23874358-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-204310
Nyilvántartást vezető hatóság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbíróság
E-mail: info@vanilianagyker.hu
Telefon: +36 30 359 1438 (hétfőtől péntekig 09:00-17:00 óra között)
Az Üzemeltető az értékesítés során a saját nevében jár el.

2. Vásárlás, szerződés
A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.
Vásárlásra lehetőség van regisztrált Vásárlóként vagy regisztráció nélkül, Vendégként is.
Az Webáruházban található termékadatok, fotók, leírások az Üzemeltető tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása és felhasználása csak az Üzemeltető előzetes engedélyével lehetséges.
2.1. Regisztráció és kedvezmények
A regisztráció során a Vásárló személyes Felhasználói fiókot hozhat létre, mely során a vezetékés keresztnevet, e-mail címet, telefonszámot, szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám) kell beírnia.
A regisztráció során a Klubtag tudomásul veszi és elfogadja az ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.
Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben értesíti a Vásárlót. Sikeres regisztrációt követően a Vásárló bejelentkezhet a webáruházba, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést.
2.2. Megrendelés Vendégként
A Vásárlónak lehetősége van arra is, hogy regisztráció nélkül, Vendégként hozzon létre megrendelést.
2.3. Vásárlás menete
A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához tehát nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Az egyes termékek oldalán, illetve termék kategóriák oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, kiszerelést és láthatja a termék bruttó bolti árát. A termékoldalon kiválaszthatja a megrendelni kívánt terméket (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.
A kiválasztott terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a „kosár”-ba. Ezek után folytathatja a vásárlást vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését.
2.4. Bevásárlókosár
A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával helyezze a kosárba. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni akkor a „Kosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát. A mennyiséget változtatni tudja, majd a Kosár frissítése gomb megnyomásával aktualizálódik a kosár tartalma. Alatta látja az összesített bruttó árat termékenként, az esetleges kedvezményt, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A piros x gombra kattintva a kosár tartalmát törölni tudja soronként.
2.5. Fizetési és szállítási mód kiválasztása, kuponkód érvényesítése
A „Kosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési, illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltségeket.
Ha rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, azt itt érvényesítheti. Írja be a kuponkódot a megjelölt
helyre és kattintson a Kupon beváltása gombra.
Amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni. Amennyiben korábban nem adta meg telefonszámát, címét, akkor itt a gördülékeny szállítás érdekében kötelező beírni. Regisztrált Vásárló esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.
Amennyiben nem regisztrált Vásárló, az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, illetve telefonszám, szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám) a rendelés sikeres célba érkezése miatt.
A „Kosár” tartalma alatt láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget. A Tovább a pénztár gombra kattintva láthatja, megadhatja a számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email címét és telefonszámát, ezeket bármikor tudja korrigálni.
Webáruházunkban lehetőség van közvetlen banki átutalással, utánvéttel, illetve Barion rendszeren keresztül bankkártyával fizetni.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

2.6. Visszaigazolás a rendelésről
Az elküldött rendelés megérkezéséről legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló levelet küldünk a Vásárló e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait.
2.7. A megrendelt áru kiszállítása
Személyes átvétel
Lehetőséget biztosítunk a megrendelt termékek személyes átvételére Budapesten, a Rumour Deli Shopban nyitvatartási időben.
Szaküzletünk címe:
Rumour Deli Shop
1052 Budapest, Petőfi tér 3-5. (bejárat a Régi posta utca felől)
Telefonszám: + 36 30 1315865
Fontos, hogy a termékek boltban történő átvételére, csak az email-ben, telefonon küldött értesítés után van lehetőség.
Kiszállítás
Webáruházunk megrendeléseinek kiszállítását futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik, Magyarország területén, ennek díja 1.300 Ft. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni a gördülékeny kiszállítás érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók! Házhoz szállítás és utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak készpénzben vagy bankkártyával szükséges kifizetni. Ennek külön költsége a szállítási díjon felül 400 Ft.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus úton, emailben küldjük el Önnek. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson, illetve a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot! Reklamációját csak így tudjuk érdemben kezelni.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze Ügyfélszolgálatunkon.
Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég nevét és a kiegészítő cím adatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.
A csomagfeladást követően, várhatóan a következő munkanapon, de legkésőbb 3-5 munkanapon belül megkapja rendelését. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Kétszeri sikertelen kézbesítés esetén visszaszállítja a csomagot a Creative Catering Kft. címére. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.
A 20.000 Ft feletti rendeléseket ingyenesen szállítjuk!

Törzsvásárlói pontgyűjtés
A hűségpontok jóváírása

Abban az esetben, ha regisztrált felhasználó vagy, minden vásárlásod után pontokat gyűjthetsz. Minden elköltött 100 Ft után 1 hűségpontot szerezhetsz. A pontok minden esetben akkor kerülnek jóváírásra, amikor a rendelés teljesítésre kerül, abban az esetben ha a rendelés módosításra vagy törlésre kerül, a pontok jóváírása változhat.

A hűségpont egyenlegének ellenőrzése

Bejelentkezés után bármikor megtekintheted a virtuális egyenleged a Fiókodban. A rendelkezésre álló pontok összegét, illetve a pontjaid változását is a fiókodban találod.

Hűségpontok gyűjtése, felhasználhatósága

A hűségpontok mennyiségét tekintve nincs semmilyen korlát, bármennyit felhalmozhatsz belőlük. Az összegyűjtött hűségpontokat bármeddig fel tudod használni. A hűségpontokat csak a vaniliabolt.hu webshopban történő vásárlásod során tudod felhasználni.

Hűségpontok beváltása

1 hűségpont 1,- Ft értékben használható fel. Pozitív hűségpontegyenleg esetén a vásárlás végén a „Kosár” oldalon, illetve a „Pénztár” oldalon egyaránt kiválasztható a felhasználni kívánt hűségpontok mértéke az adott vásárláshoz. A rendelés jóváhagyását követően a felhasznált hűségpontok levonásra kerülnek virtuális számlád egyenlegéből. Ha egy vásárlás alkalmával pénzzel és hűségponttal is fizetsz, a pénzzel fizetett rész után kapsz hűségpontokat.

A hűségpontgyűjtő rendszer felhasználásának feltételei

  • A hűségpontok gyűjtéséhez regisztrált felhasználónak kell lenned.
  • A hűségpontok kizárólag online vásárláskor gyűlnek és online lehet felhasználni őket.
  • A hűségpontok nem visszatéríthetőek.
  • A hűségpontok nem ruházhatók át másra.
  • A hűségpontok adott regisztráción belül más címre szállítással is felhasználhatóak.
  • A hűségpontok semmilyen körülmények között nem válthatóak készpénzre

3. Adatvédelem
A Webáruház minden esetben a Vásárló által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Webáruház nem végez, kizárólag a Vásárló írásbeli, e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg a számlázási adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően van lehetőség. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés feladása közben és a feladást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatával.
A Vásárló adatait a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja a Vásárló által megismert és elfogadott Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltak szerint.

4. Garancia
Ha valamilyen problémája támad a termékkel, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel a Webáruház ügyfélszolgálatát (az info@vanilianagyker.hu e-mail címen vagy munkanapokon 09:00-17:00 óráig telefonon), hogy egyeztessék a reklamációs folyamat részleteit. (Csere, visszaszállítás, visszavásárlás… stb.).
A Webáruház nem köteles visszatéríteni a kifizetett összeget, amíg a termék vissza nem kerül az Üzemetető székhelyére!

5. Árak
A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét, ez azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerül. Fenntartjuk az árváltozás jogát.

6. Vásárlástól való elállás
Vásárló a termék átvételétől (ideértve a Vásárló által feljogosított személy általi átvételt) számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a létrejött szerződéstől.
Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (amelyre vonatkozó mintát megtalál az ÁSZF végén) köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Creative Catering Kft., 2096 Üröm, Völgyliget sétány 99 vagy az info@vanilianagyker.hu e-mail címre.
A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, az elállásról való tudomásszerzést követően haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vásárló által fizetett összeget valamennyi termékért, ide nem értve a szállítási költséget. A Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli a visszatérítés folyamata során.
A Vásárló köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg a termék vissza nem érkezik a céghez. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Kizárólag sértetlen, zárt csomagolású termék visszaküldésére van lehetőség!

7. A panaszkezelés módja
Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik (Creative Catering Kft., 2096 Üröm, Völgyliget sétány 99 vagy az info@vanilianagyker.hu e-mail címre írásban, vagy a+36 30 359 1438-as telefonszámon hétfőtől péntekig 09:00-17:00 óra között).
A Vásárló az Üzemeltetőnek az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti az Üzemeltetővel. Az Üzemeltető a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja.
Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
Az írásbeli panaszt az Üzemeltető a beérkezését követően huszonöt napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját az Üzemeltető indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén az Üzemeltető köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve az Üzemeltető székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.
A leszállított termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos esetleges fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében kérelmet terjeszthet elő a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti, ennek hiányában a Vállalkozás székhelye szerinti illetékes békéltető testületnél.
Az Üzemeltető vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:
Pest Megyei Békéltető Testület
Székhelye:1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-269-0703

8. Az Üzemeltető szolgáltatásának korlátai
Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Webáruház folyamatos üzemeltetése az Üzemeltető előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Az Üzemeltető ennek megfelelően nem garantálja a weblap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.
Üzemeltető jogosult a szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni. Erről – amennyiben lehetséges – előzetesen tájékoztatja a felhasználókat.
Üzemeltető csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

9. Záró rendelkezések
A jelen Általános szerződési feltételek magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.
A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései megfelelően irányadók.

Letölthető példány, amely tartalmazza az Elállási/Felmondási nyilatkozat mintát: ÁSZF_vaniliabolt.hu

Shopping Cart