Barion Pixel

Hasznos információk

Új ügyfél vagyok

Itt bármikor regisztrálhatsz oldalunkon e-mail címed megadásával. A rendszerünk automatikusan generál egy jelszót Neked, melyet e-mailben küldünk el. Ezt a későbbiekben a fiókadatok menüpont alatt meg tudod változtatni. Abban az esetben, ha nem kaptad meg az e-mailt tőlünk, nézd meg a Spam mappában vagy vedd fel velünk a kapcsolatot. Kérünk, hogy e-mail címedet figyelmesen add meg! Áttekintheted korábbi rendeléseidet, létrehozhatsz kívánságlistát. Lehetőséged van vendégként is rendelést leadni, ebben az esetben azonban mindig újból meg kell adnod adataidat, miven így nem tárolódnak. Cégként is lehetőség van regisztrációra, ugyancsak az e-mail cím megadásával. A cég nevét és adószámát (számlázási cím menüpont) mindenképpen add meg, hiszen cég számára csak így tudunk számlát kiállítani. Viszonteladóként érdeklődsz valamelyik termékünk iránt? Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Fiókom használata

A saját fiókodban szerkesztheted elérhetőségeidet, megadhatos címeidet, áttekintheted korábbi rendeléseidet, lehetőséged van a jelszó megváltoztatására.

Hogyan adjak le rendelést

Vagy vendégként, vagy regisztrált felhasználóként tudsz rendelést leadni webáruházunkban. A termékeket helyezd a kosárba, majd a pénztár menüpontban válaszd ki a szállítás és fizetés módját. Az ÁSZF és Adatvédelmi tájékoztató elfogadása után el tudod küldeni rendelésed. Amennyiben bankkártyás fizetési módot választottál, úgy a tejesítést a következő lépésben tudod vágrehajtani.

Fizetési módok

Lehetőséged van előre utalással, utánvéttel vagy bankkártyával fizetni.

Előre utalás:
Rendelésed összegét kényelmesen átutalhatod bankszámlánkra. A rendelés beérkezését követően kapni fogsz egy visszaigazoló e-mailt, melyben megtalálod a szükséges banki adatokat. Ne felejtsd el megadni a rendelési számot, különben nem tudjuk, hogy a befizetés melyik rendeléshez tartozik. Miután az átutalás beérkezett hozzánk, megkezdődik a rendelésének a feldolgozása.
Banki adatok:
Tulajdonos: Creative Catering Kft.
Számlaszám: 11703044-20000789
Bank neve: OTP Bank Zrt.

Bankkártyás fizetés Barion rendszeren keresztül:
Bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshet elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! Fizetéshez használhatod: Mastercard vagy Maestro bankkártyádat, Visa vagy Electron bankkártyádat, Amex bankkártyádat.
A hitelkártya adatokat mi nem tároljuk. A hitelkártya adatok SSL zároltak, tehát a magas szintű biztonság mellett a vásárlás biztonságos.

Fizetés utánvéttel:
Értékhatártól függetlenül az utánvétes (futárnák, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén kezelési költséget számítunk fel, melyet a számládon is megjelenítünk. Ennek díja 400 Ft/rendelés. A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Számodra a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted, akár az átvétel helyszínén történő tartalom ellenőrzése mellett, ami egy plusz ellenőrzési pont, biztosíték számodra.

Szállítási feltételek

Szállítás futárszolgálattal:
A kiszállítási idő általában 1-3 munkanapot vesz igénybe. Amennyiben valamelyik terméket nem tudjuk azonnal szállítani, arról értesítést küldünk e-mailben, vagy felvesszük veled a kapcsolatot telefonon. Termékeink kiszállítását futárcég végzi, melynek díja függ a rendelés összegétől.
9.999 Ft-ig 1.300 Ft
19.999 Ft-ig 1.000 Ft
20.000 Ft-tól ingyenes
Utánvétes fizetési mód esetén 400 Ft-os kezelési költséget számítunk fel.

Személyes átvétel:
Személyes átvételre lehetőség van Budapesten a Rumour Deli Shop-ban. Kérünk, hogy mindig várd meg az értesítő e-mailt vagy üzenetet, hogy a rendelésed összekészítettük és átvételre készen vár a boltban. Csak ezután lehetsz biztos benne, hogy át tudod venni a csomagod.
Rumour Deli Shop címe:
1052 Budapest, Petőfi tér 3-5. (bejárat a Régi posta utca felől)

Visszaküldés, elállási jog

A termék átvételétől (ideértve a Vásárló által feljogosított személy általi átvételt) számított 14 napon belül jogosult vagy indoklás nélkül elállni a rendelésedtől. Ha élni szeretnél ezzel a lehetőséggel, akkor az elállási szándékot tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot (amelyre vonatkozó mintát megtalálsz az ÁSZF végén) köteles vagy eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Creative Catering Kft., 2096 Üröm, Völgyliget sétány 99 vagy az info@vanilianagyker.hu e-mail címre. A termékek visszaküldésének közvetlen költsége téged terhel. Kizárólag sértetlen, bontatlan, zárt csomagolású termék visszaküldésére van lehetőség! További részleteket ezzel kapcsolatban az ÁSZF-ben találsz.

Törzsvásárlói pontgyűjtés

A hűségpontok jóváírása

Abban az esetben, ha regisztrált felhasználó vagy, minden vásárlásod után pontokat gyűjthetsz. Minden elköltött 100 Ft után 1 hűségpontot szerezhetsz. A pontok minden esetben akkor kerülnek jóváírásra, amikor a rendelés teljesítésre kerül, abban az esetben ha a rendelés módosításra vagy törlésre kerül, a pontok jóváírása változhat.

A hűségpont egyenlegének ellenőrzése

Bejelentkezés után bármikor megtekintheted a virtuális egyenleged a Fiókodban. A rendelkezésre álló pontok összegét, illetve a pontjaid változását is a fiókodban találod.

Hűségpontok gyűjtése, felhasználhatósága

A hűségpontok mennyiségét tekintve nincs semmilyen korlát, bármennyit felhalmozhatsz belőlük. Az összegyűjtött hűségpontokat bármeddig fel tudod használni. A hűségpontokat csak a vaniliabolt.hu webshopban történő vásárlásod során tudod felhasználni.

Hűségpontok beváltása

1 hűségpont 1,- Ft értékben használható fel. Pozitív hűségpontegyenleg esetén a vásárlás végén a „Kosár” oldalon, illetve a „Pénztár” oldalon egyaránt kiválasztható a felhasználni kívánt hűségpontok mértéke az adott vásárláshoz. A rendelés jóváhagyását követően a felhasznált hűségpontok levonásra kerülnek virtuális számlád egyenlegéből. Ha egy vásárlás alkalmával pénzzel és hűségponttal is fizetsz, a pénzzel fizetett rész után kapsz hűségpontokat.

A hűségpontgyűjtő rendszer felhasználásának feltételei

• A hűségpontok gyűjtéséhez regisztrált felhasználónak kell lenned.
• A hűségpontok kizárólag online vásárláskor gyűlnek és online lehet felhasználni őket.
• A hűségpontok nem visszatéríthetőek.
• A hűségpontok nem ruházhatók át másra.
• A hűségpontok adott regisztráción belül más címre szállítással is felhasználhatóak.
• A hűségpontok semmilyen körülmények között nem válthatóak készpénzre

További segítségre van szükséged?

Vedd fel velünk a kapcsolatot!
E-mail: info@vanilianagyker.hu
Telefon: +36 30 359 1438
Shopping Cart